Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ роботи із зверненнями громадян
Відділ роботи із зверненнями громадян

 

Начальник відділу

ЛЯШУК Маргарита Анатоліївна

Телефон

418-63-63

Адреса

вул. Левка Лук'яненка, 16, каб.110

Електронна скринька

[email protected]

Розпорядок роботи

понеділок-четвер: 08:00-17:00,п’ятниця 08:00-15:45, обідня перерва: 12.00-12.45

Заступник начальника відділу

РОМАНЧЕНКО Юлія

Миколаївна

тел. 418-84-30

каб. 111

головний спеціаліст

ПРОКОФ'ЄВА

Олена Сергіївна

тел. 418-84-30

каб. 111

головний спеціаліст

ТЮКАЧОВА

Людмила Юріївна

тел. 418-87-85

каб.112

головний спеціаліст

СІМОНОВА

Любов Юріївна

тел. 418-87-85

каб.112

Сектор реагування на звернення громадян(прийом звернень громадян, які надійшли від служби допомоги мера-киянам «CALL - центр» (15-51)

Завідувачка сектору

 

тел. 426-85-02

каб. 410

головний спеціаліст сектору

ГНАТЕНКО

Ганна Олександрівна 

тел. 426-85-02

каб. 410

Зразок звернення громадян до керівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації

У зв’язку із епідемією коронавірусу звернення громадян працівниками відділу роботи із зверненнями громадян на особистому прийомі не приймаються до закінчення карантинних заходів.

Громадяни можуть надіслати свої звернення на електронну пошту відділу роботи із зверненнями громадян за посиланням: [email protected] або поштою на адресу Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації: 04205, м. Київ, вул. Левка Лук'яненка, 16. Також, на першому поверсі адміністративної будівлі Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації розміщена скриня для звернень громадян.

Додатково інформуємо, що особисті прийоми громадян керівництвом Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації на період дії карантинних заходів призупинено.

 

До уваги громадян!

Принагідно інформуємо, що особисті звернення громадян оформлюються відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», а саме: звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним). Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.



Основнi функцiї:

- забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових осіб цих органів щодо захисту їх законних прав та інтересів;

- опрацювання звернень громадян, що надійшли та адресовані голові Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, першому заступнику голови Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, заступникам голови Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, керівнику апарату Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації;

- сприяння громадянам у вирішенні, відповідно до законодавства, питань, з якими вони звернулися до керівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації;

- надання роз’яснень громадянам, які виявили бажання звернутись  особисто до керівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації щодо встановленого порядку і графіків прийому громадян посадовими особами з питань, віднесених до їх компетенції;

- прийом, реєстрацію та попередній розгляд, адресованих голові Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, першому заступнику голови Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, заступникам голови Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, керівнику апарату Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації.

 

Графік проведення телефонних «гарячих ліній» керівниками структурних підрозділів апарату Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації на І півріччя 2024 року

Графік проведення особистих прийомів громадян керівниками структурних підрозділів апарату Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації на І півріччя 2024 року

Графік проведення телефонних «гарячих ліній» керівництвом Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації на І півріччя 2024 року

Графік проведення особистих (виїзних) прийомів громадян керівництвом Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації на І півріччя 2024 року

 

  

Інформація 

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за  2023 рік

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за І півріччя 2023 рік

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за 2022 рік

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за 2021 рік

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за І півріччя 2021 року

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за І квартал 2021 рік  

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за 2020 рік 

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за десять місяців 2020 року

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за І півріччя 2020 року

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за І квартал 2020 року

Інформація про підсумки розгляду звернень громадян в Оболонській райдержадміністрації, які надійшли через КБУ “Контактний центр міста Києва 15-51” за підсумками 2019 року

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за 2019 рік

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації у ІІІ кварталі 2019 року Додаток

Інформаціяпро підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації у першому півріччі 2019 року

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за І квартал 2019 року

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за 2018 рік

Інформація про стан розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за 10 місяців 2018 року

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за 9 місяців 2018 року

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністарції за І півріччя 2018 року

Інформація про підсумки роботи з розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за 9 місяців 2017 року

Інформація «Про підсумки розгляду звернень громадян в Оболонській райдержадміністрації за І півріччя 2017 року

Інформація про підсумки розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за 2016 рік

Інформація про підсумки розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за 9 місяців 2016 року на виконання вимог Указу Президента України № 109/2008 від 07.02.2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування

Графік проведення особистого прийому громадян та прямих «гарячих» телефонних ліній керівництвом Оболонської райдержадміністрації на ІІ півріччя 2016 року

Інформація про підсумки розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за І півріччя 2016 року

Інформація про підсумки роботи  із  розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за  І квартал 2016 року

Графік проведення особистого прийому громадян та прямих «гарячих» телефонних ліній керівництвом Оболонської райдержадміністрації на ІІ квартал  2016 року

Графік проведення особистого прийому громадян та прямих «гарячих» телефонних ліній керівництвом Оболонської райдержадміністрації на І квартал  2016 року

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за 2015 рік

ЗРАЗОК ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН до керівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації

Зміни до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції

Інформація про підсумки роботи  із  розгляду звернень громадян  в Оболонській РДА за 2014 рік

 

Версiя для друку