Відділ роботи із зверненнями громадян
Начальник відділу | ЛЯШУК Маргарита Анатоліївна | |
Телефон | 418-63-63 | |
Адреса | вул. Левка Лук'яненка, 16, каб.110 | |
Електронна скринька | ||
Розпорядок роботи | понеділок-четвер: 08:00-17:00,п’ятниця 08:00-15:45, обідня перерва: 12.00-12.45 | |
Заступник начальника відділу | РОМАНЧЕНКО Юлія Миколаївна | тел. 418-84-30 каб. 111 |
головний спеціаліст | ПРОКОФ'ЄВА Олена Сергіївна | тел. 418-84-30 каб. 111 |
головний спеціаліст | ТЮКАЧОВА Людмила Юріївна | тел. 418-87-85 каб.112 |
головний спеціаліст | СІМОНОВА Любов Юріївна | тел. 418-87-85 каб.112 |
Сектор реагування на звернення громадян(прийом звернень громадян, які надійшли від служби допомоги мера-киянам «CALL - центр» (15-51) | ||
Завідувачка сектору |
| тел. 426-85-02 каб. 410 |
головний спеціаліст сектору | ГНАТЕНКО Ганна Олександрівна | тел. 426-85-02 каб. 410 |
Зразок звернення громадян до керівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
У зв’язку із епідемією коронавірусу звернення громадян працівниками відділу роботи із зверненнями громадян на особистому прийомі не приймаються до закінчення карантинних заходів.
Громадяни можуть надіслати свої звернення на електронну пошту відділу роботи із зверненнями громадян за посиланням: [email protected] або поштою на адресу Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації: 04205, м. Київ, вул. Левка Лук'яненка, 16. Також, на першому поверсі адміністративної будівлі Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації розміщена скриня для звернень громадян.
Додатково інформуємо, що особисті прийоми громадян керівництвом Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації на період дії карантинних заходів призупинено.
До уваги громадян!
Принагідно інформуємо, що особисті звернення громадян оформлюються відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», а саме: звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним). Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.
Основнi функцiї:
- забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових осіб цих органів щодо захисту їх законних прав та інтересів;
- опрацювання звернень громадян, що надійшли та адресовані голові Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, першому заступнику голови Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, заступникам голови Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, керівнику апарату Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації;
- сприяння громадянам у вирішенні, відповідно до законодавства, питань, з якими вони звернулися до керівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації;
- надання роз’яснень громадянам, які виявили бажання звернутись особисто до керівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації щодо встановленого порядку і графіків прийому громадян посадовими особами з питань, віднесених до їх компетенції;
- прийом, реєстрацію та попередній розгляд, адресованих голові Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, першому заступнику голови Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, заступникам голови Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, керівнику апарату Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації.
Інформація
Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації у ІІІ кварталі 2019 року Додаток
ЗРАЗОК ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН до керівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Зміни до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції
Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Оболонській РДА за 2014 рік