Головна  →  Новини  →  12 липня 2016

Інформація про підсумки розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за І півріччя 2016 року

В Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації робота із зверненнями громадян проводилась у відповідності до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Регламенту Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, затвердженого розпорядженням від 31.01.2014 № 55 та Плану заходів організації роботи із зверненнями громадян по виконанню Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 на 2016 рік, затвердженого головою Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації на 2016 рік.

         В І півріччі 2016 року до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло на розгляд 2340 звернень громадян, що на 320 звернень більше у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року, з них письмових звернень – 1521 (65,0%), усних – 819 (35,0 %) отримано на особистому прийомі.

Кількість звернень, що   надійшло поштою

(за І півріччя)

Кількість звернень на особистому прийомі

       (за І півріччя)

  Загальна     кількість               

            звернень

        (за І  півріччя)   

2016 рік  :   2015 рік

2016 рік  :   2015 рік

2016 рік  :   2015 рік

       1521     :     1166

     819     :       854

   2340     :     2020

 

          З Київської міської державної адміністрації надійшло на виконання – 1081 (46,2%) звернення, з них 607 доручень голови Київської міської державної адміністрації, від Народних депутатів України – 6 звернень, від органів прокуратури – 12 звернень, безпосередньо від громадян – 1006 (43,0 %) звернень.

          За звітний період до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 399 колективних звернень громадян, частка яких становить – 17,0 % усіх звернень. У порівнянні з відповідним періодом 2015 року загальна кількість колективних звернень збільшилась на 136.

          З урахуванням колективних звернень до районної державної адміністрації звернулось 19742 громадянина, які в своїх листах порушили 2715 питань різної тематичної спрямованості.

          Громадяни звертались передусім із заявами щодо вирішення конкретних життєвих питань (95,2%) та скаргами (4,8 %).

Як свідчить аналіз, суттєвих змін у співвідношенні звернень громадян з показниками 2015 року не відбулось. Найгостріші проблеми, що турбують мешканців району – це питання житлово-комунального господарства – 1231 (45,3%) від загальної кількості порушених питань. Не менш важливими є питання соціального захисту, їх надійшло – 563 (20,7%), житлової політики – 6,7 %, питання сім`ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 115 (4,2%), забезпечення законності та правопорядку – 2,6 %, питання діяльності органів місцевого самоврядування – 1,3 %,   земельних відносин – 1,1 %, питання транспорту та зв’язку - 1,0 %, охорони здоров’я - 1,0%.

Станом на 01.07.2016 року всі звернення, які надійшли на розгляд до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації виконані без порушення термінів розгляду.

         За результатами розгляду:

-            позитивно вирішено – 18,5 % звернень

-            надано роз’яснення – 70,7% звернень.

Особисті та виїзні прийоми громадян керівництвом Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації проводилися згідно ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» та графіку затвердженого головою райдержадміністрації.

Головою райдержадміністрації забезпечується першочерговий особистий прийом інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати – героїня» та інших пільгових категорій населення, які потребують захисту та підтримки.

Серед тих, хто зазначив свою пільгову категорію, під час особистих прийомів у голови Оболонської райдержадміністрації прийнято : «Мати – героїня» – 1 звернення, «Інваліди ВВв» – 2 звернення.

Головою районної державної адміністрації за звітний період проведено 17 прийомів громадян, на яких прийнято 79 мешканців району, з них 10 особистих прийомів громадян, на яких прийнято 58 мешканців, 7 виїзних прийомів громадян, на яких звернулось 21 мешканець району, 3 прямі („гарячі”) телефонні лінії, під час яких звернулося 3 громадянина.

05 квітня 2016 року голова Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації прийняв участь в програмі ТК «Київ» «У центрі уваги» де під час прямої телефонної лінії до нього звернулось 9 мешканців району.

Основна тематика питань, які порушували громадяни на особистих прийомах стосувалась вирішення питань комунального господарства, житлових питань, питань соціального захисту, оренди приміщень, тощо.

На особистих прийомах за звітний період 2016 року працівниками відділу роботи із зверненнями громадян прийнято та зареєстровано 819 звернень від мешканців району, що становить 35,0 % від загальної кількості звернень.

За звітний період 2016 року до Оболонської райдержадміністрації від пільгових категорій населення надійшло 441 звернення, що становить 18,8 % від загальної кількості звернень, з них від інвалідів та ветеранів війни надійшло 318 звернень.

Крім того, за дорученням голови Київської міської державної адміністрації за звітний період до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло на розгляд 464 звернення від громадян, пов’язаних із участю у проведенні антитерористичної операції та їх сімей з питань надання матеріальної допомоги та встановлення пільг для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг, житлових питань, надання матеріальної допомоги.

Усі звернення пільгових категорій громадян, учасників АТО та їх сімей розглядалися особисто головою райдержадміністрації, надавались відповідні доручення щодо розгляду цих звернень, виконання яких контролюється до розв’язання питання в межах чинного законодавства у визначені терміни.

В першому півріччі 2016 року проведено 6 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких було розглянуто 8 питань.

З вересня місяця 2014 року проводить прийом в приміщенні приймальної громадян провідний юрисконсульт Центру правової допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах та надає правові консультації, безоплатну правову допомогу малозабезпеченим мешканцям району та присутній на особистому прийомі голови райдержадміністрації. Юристом з Центру правової допомоги киянам надано безкоштовно 551 юридичну консультацію малозабезпеченим мешканцям Оболонського району.

За звітний період управлінням праці та соціального захисту населення було надано 1 направлення до структурного підрозділу комунального підприємства «Госкомобслуговування» «Центр правової допомоги киянам, які опинилися у складних життєвих обставинах» для отримання безоплатної правової допомоги.

З метою забезпечення широкої інформованості населення на офіційному веб-сайті Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації постійно розміщуються матеріали щодо організації та стану роботи із зверненнями громадян, зокрема: графік проведення особистих, виїзних прийомів громадян, проведення  прямих «гарячих» телефонних ліній головою району та його заступниками, звіти про роботу із зверненнями громадян.

 

 

 

 

Перейти до спискуВерсiя для друку