Кількість звернень громадян, що надійшли до Оболонської РДА за 2013-2017 рр.
Кількість звернень, у тому числі колективних, в 2015-2017 рр. значно збільшилась. Та якщо, в 2015-2016 рр. це збільшення відбулось за рахунок звернень від громадян, пов’язаних із участю у проведенні антитерористичної операції та їх сімей з питань надання матеріальної допомоги та встановлення пільг для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг, то в 2017 році збільшилась кількість звернень з питань житлово-комунального господарства.
За І півріччя 2017 року до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло на розгляд 2013 звернень громадян, що на 327 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року, з них письмових звернень – 1230 (61,0 %), усних – 783 (39,0 %) отримано на особистому прийомі громадян.
Разом з цим збільшилась кількість колективних звернень, їх надійшло – 442. У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року кількість колективних звернень збільшилась на – 43 (4,9 %) звернення.
З урахуванням колективних звернень до районної державної адміністрації звернулось 15524 громадянина, які в своїх листах порушили 2715 питань різної тематичної спрямованості.
Із загальної кількості звернень у І півріччі 2017 року надійшло на виконання з Київської міської державної адміністрації – 683 (34,0%) звернення, з них 150 доручень голови Київської міської державної адміністрації, від Народних депутатів України – 10 звернень, від органів прокуратури – 4 звернення, з Верховної Ради України – 2 звернення, з Адміністрації Президента України – 1 звернення, від інших органів державної влади, у тому числі депутатів Київської міської ради – 349 звернень, безпосередньо від громадян – 964 (47,9 %) звернення.
Співвідношення основних питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях за І півріччя 2016 – 2017 рр.
Як свідчить аналіз, найгостріші проблеми, що турбували мешканців району – це питання житлово-комунального господарства – 1624 (59,8 %) від загальної кількості порушених питань. У порівнянні з 2016 роком цей показник збільшився на 14,5 % (різниця склала 393 звернення). На друге місце в І півріччі вийшли питання сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 6,0 %, житлові питання зайняли третє місце, їх надійшло – 146 (5,4 %).
Також, збільшилась кількість звернень з питань освіти – на 1,9%, з питань забезпечення законності та правопорядку – на 1,2%, з питань діяльності органів місцевого самоврядування – на 0,8 %.
Громадяни звертались передусім із заявами щодо вирішення конкретних життєвих питань (92,3%) та скаргами (7,3 %).
Найгостріші проблеми, що турбують мешканців району - це питання житлово-комунального господарства.
Співвідношення основних питань житлово-комунального господарства, які порушували громадяни у зверненнях за І півріччя 2016 -2017 рр.
Як змінилося співвідношення основних питань житлово-комунального господарства, які порушували мешканці Оболонського району у своїх зверненнях за І півріччя 2016 - 2017 років.
| 2017 рік | 2016 рік |
- ремонт будинків, дахів | - 250 (15,4 %) | - 151 (12,3 %) |
- оплата квартир та комунальних послуг | - 174 (10,7 %) | - 138 (11,2 %) |
- питання опалення, незадовільного теплопостачання | - 128 (7,9 %) | - 72 (5,8 %) |
- робота ЖЕД, ЖБК, ОСББ | - 129 (7,9 %) | - 150 (12,2 %) |
- незадовільне водопостачання | - 90 (5,5 %) | - 60 (4,9 %) |
- питання благоустрою | - 87 (5,4 %) | - 134 (10,9 %) |
- робота ліфтів | - 78 (4,8 %) | - 43 (3,5%) |
- встановлення лічильників | - 39 (2,4%) | - 27 (2,2%) |
- питання електропостачання, освітлення | - 36 (2,2 %) | - 23 (1,9%) |
- ремонт сантехнічного обладнання та комунікацій | - 35 (2,2 %) | - 48 (3,9 %) |
- будівництво та ремонт доріг | - 31 (1,9 %) | - 6 (0,5 %) |
- обстеження санітарного стану квартири, будинку | - 29 (1,8 %) | - 23 (1,9 %) |
- незадовільний стан будинку, прилеглої до будинку території | - 16 (1,0 %) | - 21 (1,7 %) |
- проведення дератизації та дезінсекції | - 14 (0,9 %) | - 6 (0,5 %) |
- перебудова квартир, балконів, дверей | - 13 (0,8 %) | - 12 (1,0 %) |
В І півріччі 2017 року збільшилась кількість питань щодо проведення капітального ремонту будинків та дахів на 3,1 %. На 2,1 % збільшилась кількість питань щодо незадовільного надання послуг з теплопостачання, гарячого водопостачання в опалювальний період 2016 – 2017 років, у зв’язку з чим, питання перерахунку вищезазначених послуг, які надходили громадянам від ПАТ «Київенерго» та ПАТ «Київгаз» вийшли на друге місце. Також, збільшилась кількість питань щодо незадовільної роботи ліфтів на 1,3 % та ремонту доріг на 1,4 %.
Разом з цим, зменшилась кількість питань благоустрою на 5,5 %, питань роботи ЖЕДів, ЖБК та ОСББ на 4,3 %, ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій на 1,7 %, незадовільного санітарного стану прибудинкової території на 0,7 %.
За результатами розгляду звернень в звітному періоді 2017 року:
- позитивно вирішено – 17,1% звернень
- надано роз`яснення – 70,0 % звернень.
Крім того, за І півріччя 2017 року до Оболонської райдержадміністрації від пільгових категорій населення надійшло 189 звернень, в тому числі від інвалідів Другої світової війни надійшло – 6 звернень.
У зверненнях громадян пільгових категорій на першому місці перебували питання житлово-комунального господарства – 94, на другому житлові питання – 39, питання соціального захисту – 23, питання охорони здоров’я – 9, питання землекористування – 4, питання зв’язку – 2, інші питання – 18.
За звітний період до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло на розгляд 12 звернень від громадян, пов`язаних із участю у проведенні антитерористичної операції та їх сімей з питань надання матеріальної допомоги та встановлення пільг для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг, житлових питань.
Усі звернення пільгових категорій громадян, учасників АТО та їх сімей розглядалися особисто головою райдержадміністрації, надавались відповідні доручення щодо розгляду цих звернень, виконання яких контролюється до розв`язання питання в межах чинного законодавства у визначені терміни.
Також, значну допомогу в роботі з громадянами надає «Центр правової допомоги киянам, які опинилися у складних життєвих обставинах». Юристом Центру надано безкоштовно 652 юридичні консультації малозабезпеченим мешканцям Оболонського району.
За звітний період, на особистих та виїзних прийомах, керівництвом Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто 121 звернення громадян.
Особисто головою району проведено 24 прийоми громадян, на яких прийнято 101 мешканець району, з них 13 особистих прийомів громадян, на яких прийнято 72 мешканця, 11 виїзних прийомів громадян, на яких звернулося 29 мешканців району та шість прямих («гарячих») телефонних ліній, під час яких звернулося 27 громадян.
- питання житлово-комунального господарства | - 66 |
- житлові питання | - 25 |
- питання соціального захисту | - 6 |
- питання освіти | - 6 |
- питання діяльності ОСББ | - 4 |
- питання оренди приміщень | - 4 |
- питання охорони здоров’я | - 3 |
- питання торгівлі | - 3 |
- питання забезпечення законності та правопорядку | - 3 |
- питання благоустрою | - 2 |
- питання реєстрації місця проживання | - 2 |
- питання землекористування | - 2 |
- питання підприємницької діяльності | - 1 |
- питання транспорту | - 1 |
На особистих прийомах працівниками відділу роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2017 року прийнято та зареєстровано 783 звернення від мешканців району, що становить 39 % від загальної кількості звернень.
Також, проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На комісії було розглянуто 7 звернень громадян, що потребували комісійного розгляду та прийняття відповідних рішень. За результатами засідань комісії складались протоколи та за необхідністю надавались доручення.
З метою забезпечення належної роботи з розгляду звернень громадян та у відповідності із затвердженим графіком, спеціалістами відділу проведено 6 перевірок організації роботи із зверненнями громадян та дотримання чинного законодавства по розгляду звернень громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації.
Відповідно до затвердженого графіку було проведено 6 виїзних днів контролю, в рамках яких були здійснені перевірки розгляду звернень громадян на доручення Київської міської державної адміністрації. Про що були складені відповідні акти та підготовлена відповідна інформація.
З метою забезпечення широкого інформування населення на офіційній субвеб-сторінці Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації єдиного веб-порталу територіальної громади міста Києва постійно розміщуються матеріали щодо організації та стану роботи із зверненнями громадян, зокрема: графік проведення особистих, виїзних прийомів громадян, проведення прямих «гарячих» телефонних ліній головою району та його заступниками, звіти про роботу із зверненнями громадян.