Головна  →  Про район  →  Корисна інформація  →  ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м.Києві інформує  →  Які мають права громадяни при розгляді заяв чи скарг?

   Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. 

   Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право: 

      особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;

      знайомитися з матеріалами перевірки;

      подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;

      бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;

      користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;

      одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;

      висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;

      вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.

Версiя для друку