Зазначений сервіс введено в експлуатацію з 5 грудня 2013 року.
Головне управління Міндоходів у м. Києві інформує платників податків про впровадження нового електронного сервісу - «Електронний кабінет платника податків».
Ним можуть скористатися платники податків - юридичні особи, фізичні особи - підприємці і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, які мають підключений до інтернету комп'ютер та отримали електронні ключі цифрового підпису.
Вхід до «Електронного кабінету платника» здійснюється за адресою kpp.minrd.gov.ua або по гіперпосиланню «Електронний кабінет платника податків» на веб-порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою особистого електронного ключа цифрового підпису.
На сьогодні в «Електронному кабінеті платника» впроваджено сервіси: «Звітність», «Розрахунки з бюджетом», «Податковий календар», «Облікові дані».
Сервіс «Звітність» забезпечує користувачу можливість:
- створення пакету податкової звітності (декларації з додатками) або імпорту з бухгалтерських програм;
- перевірки створеної або зімпортованої звітності на наявність арифметичних помилок;
- вибору органу Міндоходів до якої має бути подана звітність;
- подання звітності в режимі реального часу з отриманням квитанції про її прийняття/неприйняття;
- перегляду поданої звітності (незалежно від способу її подання) тощо. Сервіс «Розрахунки з бюджетом» забезпечує користувачу можливість доступу до інформації про стан його розрахунків з бюджетом по податках, зборах (обов'язкових платежах). У зазначеному сервісі користувач, який перебуває на обліку в декількох ДПІ (за основним і неосновним місцями обліку), може вибрати ту ДПІ, яка його цікавить, зазначити бюджет і платіж і переглянути інформацію щодо розрахунків по вибраному платежу.
Сервіс «Податковий календар» нагадує користувачу про терміни подання звітності та сплати податків, зборів (обов'язкових платежів).
Сервіс «Облікові дані платника» інформує користувача щодо його облікових даних, за даними Міндоходів.
Крім зазначених сервісів користувачі Електронного кабінету платника можуть скористатися інформацією із довідників: ДПІ, КВЕД, КОПФГ, УКТЗЕД, форм власності, ознак доходу, ознак податкових пільг тощо.
Консультування платників щодо роботи в Електронному кабінеті платника здійснюється за телефонами гарячої лінії (044 3230111, 0675550111, 0665550111). Крім того, для допомоги користувачам на головній сторінці Електронного кабінету платника розміщено інструкцію по його експлуатації, а у розділі сервісу «Довідкова система» - детальну інструкцію по роботі з системою. У випадку виявлення користувачами Електронного кабінету платника збоїв у роботі сервісу, вони можуть самостійно повідомити про такі збої, надіславши повідомлення на електронну адресу: [email protected].