Шановні платники! Документами, які підтверджують зв'язок відрядження з основною діяльністю підприємства, є, зокрема (але не виключно): запрошення сторони, що приймає і діяльність якої збігається з діяльністю підприємства, що направляє у відрядження; укладений договір або контракт; інші документи, які встановлюють або засвідчують бажання встановити цивільно-правові відносини; документи, що засвідчують участь відрядженої особи в переговорах, конференціях або симпозіумах, інших заходах, які проводяться за тематикою, що збігається з діяльністю підприємства, яке відряжає працівника.
Після повернення з відрядження працівник зобов’язаний подати звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт.
Доведено Листом Міндоходів від 18.10.2013 р. № 5277/99-99-17-03-03-14.
ДПІ в Оболонському районі ГУ Міндоходів у м. Києві