Відділ з питань державної реєстрації юридичних осіб,
фізичних осіб-підприємців
Адреса | м.Київ, вул. Левка Лук'яненка, 16 (каб. № 105) | |
Режим роботи | Понеділок–четвер – 08.00-17.00 | |
Електронна скринька: | ||
Начальник відділу-державний реєстратор День особистого прийому
Проведення телефонної «гарячої лінії»
| Сергієнко Ірина Іванівна
Щовівторка 10.00-12.00
II та IV вівторок місяця 10.00-12.00 | 485-21-55 |
Заступник начальника відділу -державний реєстратор | Цукренко Ірина Миколаївна | 485-21-58 |
державний реєстратор | Максименко Марина Вікторівна | 485-21-58 |
державний реєстратор | Гринчак Вікторія Володимирівна | 485-21-58 |
державний реєстратор | Карімова Ліна Павлівна | 485-21-58 |
державний реєстратор | Ніколаєва Тамара Володимирівна | 485-21-58 |
державний реєстратор | Вертай Людмила Михайлівна | 485-21-58 |
державний реєстратор | Гноць Олександр Юрійович | 485-21-59 |
державний реєстратор | Василенко Владислав Іванович | 485-21-59 |
державний реєстратор | Франко-Бідненко Ольга Віталіївна | 485-21-59 |
Основними завданнями відділу є:
- реалізація державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб-підприємців;
- ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- засвідчення факту створення та/або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття та/або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», шляхом внесення відповідних записів до ЄДР;
- формування та ведення реєстраційних справ.
Нормативно-правова база |
Форми заяв та запитів |
Міністерством юстиції України розроблено зразки заповнення заяв за найбільш популярними реєстраційними діями. З ними можна ознайомитися за ЦИМ ПОСИЛАННЯМ.
РЕКВІЗИТИ РАХУНКІВ
ДЛЯ ОПЛАТИ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ
Отримувач | Код отримува-ча (ЄДРПОУ) | Банк отримувача | Номер рахунку | Код класифі-кації доходів бюджету | Найменуван-ня коду класифікації доходів |
ГУК у м.Києві/Оболон.р-н/22010300 | 37993783 | Казначейст-во України (ел. адм. подат.) |
UA778999980314080501000026006 | 22010300 | Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
ГУК у м.Києві/Оболон.р-н/22012900 | 37993783 | Казначейст-во України (ел. адм. подат.) |
UA858999980314070540000026006 | 22012900 | Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
ГУК у м.Києві/Оболон.р-н/22012700 | 37993783 | Казначейст-во України (ел. адм. подат.) |
UA158999980333289300041026006 | 22012700 | Плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (відомча ознака «41» Міністерство юстиції України) |
РОЗМІРИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ:
- за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій) – 910,00 грн., 0,3*ПМ (якщо відповідно до частини четвертої статті 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань») певним особам має надсилатися виписка з Єдиного державного реєстру, розмір адміністративного збору збільшується на добуток 0,01 прожиткового мінімуму для працездатних осіб та кількості таких осіб;
- за державну реєстрацію змін до відомостей про благодійну організацію – 300,00 грн., 0,1*ПМ;
- за державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 300,00 грн., 0,1*ПМ;
- за отримання витягу в паперовій формі – 150,00 грн., 0,05*ПМ;
- за надання документів в паперовій формі, що містяться в реєстраційній справі – 210,00 грн (за один документ);
- за виправлення помилки з вини заявника (30% адміністративного збору): для юридичних осіб – 270,00 грн.; для фізичних осіб-підприємців -90,00 грн.
ПЛАТА ЗА СКОРОЧЕННЯ СТРОКІВ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ:
ЮО (прискорена реєстрація змін)
- до 2 годин - 910+4550 ( 5460грн.);
- до 6 годин - 910+1820 (2730 грн.).
ФОП (прискорена реєстрація змін)
- до 6 годин - 300+600 (900грн.);
- до 2 годин - 300+ 1540 (1800 грн.).
Копія документів - 210 грн., 0,07*ПМ
Прожитковий мінімум з 01.01.2024 - 3028 грн.
У ВИПАДКУ ВІДМОВИ В ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЗБІР ТА ПЛАТА ЗА ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ У СКОРОЧЕНІ СТРОКИ НЕ ПОВЕРТАЮТЬСЯ.