Шановні платники податків! ДПІ в Оболонському районі ГУ Міндоходів у м. Києві звертає Вашу увагу, що Міністерство доходів і зборів України наказом від 14.01.14 року № 10 затвердило нову форму податкової накладної та Порядок її заповнення. Відповідно до наказу № 10 дана форма почала діяти з 1 березня 2014 року.
Як і раніше, податкову накладну складає особа, яка зареєстрована як платник податку на додану вартість у контролюючому органі та якій присвоєно індивідуальний податковий номер платника ПДВ.
Податкова накладна та додатки до неї складаються та надаються за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів: у паперовому вигляді, в електронній формі.
Усі графи податкової накладної, що мають вартісні показники, заповнюються в гривнях з копійками.
Накладна складається у день виникнення податкових зобов’язань продавця.
Дата складання заповнюється цифрами у такій послідовності: день місяця (2 цифри), місяць (2 цифри), рік (4 цифри). При цьому крапки, коми та інші розділові знаки в даті складання податкової накладної не проставляються.
Крім цього, податкова накладна є підставою для віднесення до податкового кредиту витрат зі сплати ПДВ у покупця, зареєстрованого як платник податку.
Не дає права покупцю на віднесення сум ПДВ до податкового кредиту:
1) відсутність факту реєстрації платником податку – продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних;
2) порушення порядку заповнення податкової накладної;
3) складання податкової накладної платником податку, звільненим від сплати податку за рішенням суду, після набрання ним чинності.
ДПІ в Оболонському районі ГУ Міндоходів у м. Києві