З метою надання платникам податків послуг найвищої якості та удосконалення роботи Центрів обслуговування платників, органами Міндоходів у м. Києві запроваджена Система електронного анкетування щодо якості надання послуг у ЦОП.
Учасником цього опитування може стати кожний відвідувач податкових органів та висловити свою думку щодо роботи відомства. З початку року у місті Києві цією послугою скористались більше 8 тисяч громадян. Електронний опитувальний лист має ряд переваг перед інтерв'юером-людиною:
- опитування складається з невеликої кількості запитань (5 питань) та займає декілька секунд;
- респондент може висловити свою думку щодо роботи податкового органу лише натисканням однієї клавіші;
- людина відповідає на питання виключно за власним бажанням;
- опитування повністю анонімне.
ГУ Міндоходів у м. Києві закликає платників податків та громадян прийняти активну участь у проведенні електронного анкетування. Досконале вивчення та глибокий аналіз якості обслуговування платників, є запорукою успішної реалізації реформ у сфері оподаткування.
Електронні опитувальні листи розміщені у приміщеннях ЦОП органів Міндоходів, біля входу, у зручних для відвідувачів місцях.
Отже, шановні платники податків та громадяни, долучайтесь до оцінювання!