Головна  →  Про район  →  Корисна інформація  →  ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м.Києві інформує  →  У Києві клієнти Міндоходів щодня отримують близько 1750 електронних ключів…

   В перші тижні 2014 року вже видано понад 28 тисяч посилених сертифікатів цифрового підпису

   На сьогоднішній день відділом реєстрації користувачів при ГУ Міндоходів у м. Києві від початку року надано послуги з видачі електронного цифрового підпису (ЕЦП) 9,2 тис. клієнтам столичних Центрів обслуговування платників. Щодня, в середньому, посилені сертифікати відкритих ключів отримують 700 клієнтів.

   Для того щоб отримати електронний цифровий підпис, юридична особаповинна надатинаступні копії документів:

  • заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи), за необхідності з Додатком до розділу 2 реєстраційної картки, у двох примірниках;
  • оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);
  • документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);
  • документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;
  • копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
  • копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера.

 Для того, щоб фізичній особі скористатися послугою електронного цифрового підписунеобхідно надати наступні документи:

  • заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця) у двох примірниках;
  • копія паспорта підписувача (копії 1-4 сторінок), засвідчена власноручним підписом (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову);
  • копія облікової картки платника податків підписувача (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).

    Нагадуємо, що електронні ключі цифрового підпису безкоштовно видаються у відділеннях Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів, які розміщені у приміщеннях Центрів обслуговування платників. Також, звернувшись до сервісних центрів, можна отримати вичерпну консультацію з приводу застосування електронного цифрового підпису та щодо роботи у програмному забезпеченні, яке формує звітність в електронному вигляді.

Версiя для друку