На сьогоднішній день зусилля держави і фахівців податкових інспекцій спрямовано на створення сприятливих умов для ведення підприємницької діяльності суб’єктами господарювання, і одним із спільних кроків на шляху до порозуміння між контролюючими органами та платниками є впровадження електронного документообігу.
Подання звітності в електронному виді це перш за все – швидкий, зручний та надійний спосіб подання звітності, який гарантує: автоматичну перевірку підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок; економію робочого часу, а також коштів на придбання бланків звітних документів; можливість оперативного оновлення форматів (бланків податкової звітності) в електронному вигляді телекомунікаційними каналами; підтвердження доставки звітності (податковий орган висилає квитанцію про отримання податкової декларації каналами телекомунікаційного зв’язку); конфіденційність інформації; оперативність обробки, отриманої інформації у податковому органі та у разі виявлення помилок інформування платника за принципом зворотного зв’язку.
Для подання податкової звітності в електронному вигляді платникам необхідно насамперед отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів ЕЦП посадових осіб підприємства, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та посилений сертифікат відкритого ключа електронної печатки підприємства, потім звернутись до державної податкової інспекції за місцем реєстрації для укладання Договору про визнання електронних документів.
Під час запровадження електронної звітності та користування нею, фахівцями інспекції надається необхідна практична та консультативна допомога суб’єктам господарювання.
Шановні платники! З питань подання податкової звітності в електронному виді, звертайтесь до Центру обслуговування платників до Державної податкової інспекції в Оболонському районі ГУ Міндоходів у м. Києві за адресою: пр-т Героїв Сталінграду, 58.
ДПІ в Оболонському районі ГУ Міндоходів у м. Києві