Інтерактивний сервіс «Пульс» створений для оперативного вирішення нагальних питань пов’язаних у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення.
Сервіс працює за принципом call-back. Співробітники Міндоходів приймають звернення, які надходять від громадян, що зіштовхнулись з неправомірними діями або бездіяльністю працівників територіальних органів Міндоходів. За результатами опрацювання таких звернень, працівники CALL-центру інформують заявника про результати розгляду його зяви.
Нагадуємо, що зателефонувати на сервіс «Пульс» можна за номером (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово: з 8.30 до 19.30 повідомлення приймають оператори, у неробочий час – інтерактивний відповідач.
ДПІ в Оболонському районі ГУ Міндоходів у м. Києві