Міністерство доходів і зборів України Наказом від 16.01.2014 року №26, який зареєстровано і Мін‘юсті 06.02.2014 р. N 232/25009, затвердило Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість.
Нове Положення містить 14 додатків, з яких принципово новими додатками є:
- запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ - Форма N 1-ЗВР (додаток 11) та Витяг з реєстру платників ПДВ - Форма N 2-ВР (додаток 12).
Положення містить детальні вимоги до змісту запиту та його подання. За запитом платника податку контролюючий орган надає витяг з Реєстру безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту. Витяг діє до внесення змін до Реєстру платників ПДВ;
- запит про отримання довідки з реєстру платників ПДВ - Форма N 1-ЗДР (додаток 13) та Довідка з реєстру платників ПДВ – Форма N 1-2ДР (додаток 14). Така довідка оформляється працівником контролюючого органу у разі неможливості вручити платнику ПДВ витяг у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, відмовою прийняти такий витяг, відсутністю за місцезнаходженням (місцем проживання) платника ПДВ.
Довідка разом із витягом зберігається у реєстраційній частині облікової справи платника податків;
- журнал анулювання реєстрації платників ПДВ - Форма N 3-РЖ (додаток 4). До нього вносяться дані про розгляд заяви та анулювання реєстрації платника ПДВ.
Раніше видані свідоцтва платника ПДВ, є дійсними і можуть застосовуватись як витяги з реєстру платників ПДВ. У разі виникнення змін у даних платника ПДВ, що тягнуть за собою внесення змін до Реєстру платників ПДВ, а також при першому зверненні платника ПДВ за отриманням витягу з реєстру, свідоцтво платника ПДВ та всі його завірені копії підлягають поверненню до органів Міндоходів
Наказ набирає чинності з моменту опублікування.
ДПІ в Оболонському районі ГУ Міндоходів у м. Києві