За результатами роботи інтерактивного сервісу «Пульс» Головним управлінням Міндоходів у м. Києві та його територіальними органами у 2013 році отримано та опрацьовано 1181 звернення громадян та суб’єктів підприємницької діяльності. Найбільша кількість звернень стосується питань з подання звітності та реєстрації податкових накладних – 489 звернень, а також питань щодо роботи органів Міндоходів столиці – 428 звернень.
Серед територіальних органів столичного управління Міндоходів найбільша кількість звернень надійшла до ДПІ у Шевченківському районі -252, ДПІ у Печерському районі – 169 та ДПІ у Солом’янському районі – 134 звернення відповідно. У загальній кількості звернень, які надійшли на телефонну лінію від громадян, корупційних дій пов’язаних з діяльністю або бездіяльністю працівників Міндоходів столиці, стосується менше 1% з них.
«Пульс», - це сервіс, за допомогою якого громадяни мають змогу напряму звертатися до керівництва Міндоходів з повідомленнями про труднощі у стосунках з працівниками органів Міністерства та пропозиціями щодо вдосконалення їх роботи тощо. Телефон «Пульсу» (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.