Платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.
Після підготовки платником податків податкового документа в електронному вигляді на нього накладаються електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків у такому порядку:
- першим - ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера),
- другим - ЕЦП керівника,
- третім - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.
За відсутності у платника податків посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків накладаються у такому порядку:
- першим - ЕЦП керівника,
- другим - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.
Платником податків - фізичною особою - суб'єктом підприємницької діяльності електронні цифрові підписи накладаються у такому порядку:
- першим - ЕЦП платника податків - фізичної особи,
- другим - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків (за наявності).
Відповідна норма визначена підпунктом 7.1 пункту 7 розділу III Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 №233.
ДПІ в Оболонському районі ГУ Міндоходів у м.Києві