ДПІ в Оболонському районі ГУ Міндоходів у м. Києві інформує, що Міндоходів України впроваджено електронний сервіс «Електронний кабінет платника податків», у підсистемі якого передбачено режим «Ведення Книги обліку доходів і витрат в електронному вигляді та формування податкової декларації» для фізичних осіб-підприємців, які здійснюють діяльність на загальній системі оподаткування.
З 01.01.2014 року фізичні особи-підприємці у разі обрання за власним бажанням ведення Книги обліку доходів і витрат в електронній формі зобов’язані відповідно до пункту 4 Порядку, затвердженого наказом № 481, укласти договір з територіальним органом Міндоходів за місцем обліку на отримання посиленого сертифіката відкритих ключів.
За допомогою електронного ключа у сервісі «Електронний кабінет платника податків» у режимі «Ведення Книги обліку доходів і витрат в електронному вигляді та формування податкової декларації» необхідно сформувати заяву на реєстрацію Книги та надіслати її до контролюючого органу за місцем податкового обліку засобами електронного зв’язку.
В електронній формі заяви про реєстрацію Книги зазначається така інформація:
- найменування органу Міндоходів;
- реєстраційний номер, прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи – підприємця;
- дані документа, що підтверджують державну реєстрацію;
- податкова адреса фізичної особи – підприємця;
- номер та дата реєстрації попередньої Книги;
- підпис фізичної особи – підприємця та дата заповнення заяви про реєстрацію Книги.
Територіальний орган Міндоходів за місцем податкового обліку фізичної особи – підприємця реєструє заяву на реєстрацію Книги у реєстрі поданих заяв і протягом трьох робочих днів формує та надсилає повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням її реєстраційного номера та дати реєстрації.
ДПІ в Оболонському районі ГУ Міндоходів у м. Києві