Головне управління Міндоходів у м. Києвінагадує, що підставами для прийняття контролюючим органом рішення про відмову у реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку є виключно:
1) невідповідність такого суб’єкта вимогам, встановленим ст. 291 Податкового кодексу України для різних груп платників єдиного податку, а саме:
- недотримання умови щодо використання праці найманих осіб;
- перевищення обсягу доходу, встановленого для певної групи єдиного податку;
- здійснення діяльності, вид якої не передбачає застосування спрощеної системи оподаткування;
2) наявність у суб’єкта господарювання, який утворюється у результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, непогашених податкових зобов’язань чи податкового боргу, що виникли до такої реорганізації;
3) недотримання механізму переходу на спрощену систему оподаткування (подання заяви про перехід з порушенням встановлених ПКУ термінів, неподання розрахунку доходу за попередній календарний рік).
У разі відмови у реєстрації платника єдиного податку контролюючий орган зобов’язаний надати протягом двох робочих днів з дня подання суб’єктом господарювання відповідної заяви письмову вмотивовану відмову, яка може бути оскаржена суб’єктом господарювання у встановленому порядку.
Особливості застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності встановлено главою 1 розділу XIV Податкового кодексу від 02.12.2010 № 2755-VI.
Нагадуємо, що порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, затверджено наказом Міндоходів від 22.10.2013 № 609.
При сплаті податків, зборів, митних платежів, єдиного соціального внеску в рахунок погашення податкового боргу в розрахунковому документі у полі "Призначення платежу" зазначається код виду платежу – 140 (надходження до бюджету коштів у рахунок погашення податкового боргу).