З 29.03.2016 р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 23.03.2016 р. № 209, якою внесено зміни до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого власною постановою від 27.12.2010 р. № 1251.
Змінами, зокрема, передбачено, що до 20 числа місяця, в якому подано попередню заявку-розрахунок, покупці марок мають право здійснити коригування такої заявки-розрахунку в бік збільшення, що не перевищує визначеного у ній обсягу, шляхом подання додаткової попередньої заявки-розрахунку. Зазначено, що у разі зміни зразка марок дозволяється продаж залишків оплачених марок попереднього зразка, які виготовлено підприємством-виробником та/або які перебувають на зберіганні у продавця, якщо рішенням про запровадження марок нового зразка не встановлено інше.
Передбачено, що маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів здійснюється виробниками зазначеної продукції. Для алкогольних напоїв використовуються марки із зазначенням суми акцизного податку, сплаченого за одиницю маркованої продукції, з точністю до тисячного знака, яка відповідає сумі, визначеній з урахуванням діючих на дату розливу продукції ставок акцизного податку, міцності продукції та місткості тари. Вважаються такими, що немарковані, алкогольні напої з марками, що мають такі пошкодження: пошкодження, які унеможливлюють встановлення реквізитів; наявність відкритого надриву з краю марки, розмір якого (ширина, довжина) перевищує такі значення: вертикальний надрив — 4 х 10 мм; горизонтальний — 4 х Ч 20 мм; діагональний — 4 х 18 мм (довжина діагонального розриву визначається як прямокутна проекція); пошкодження, внаслідок яких зменшилася довжина марки на 10 чи більше міліметрів або ширина марки — на 5 чи більше міліметрів; відсутність кута марки площею більше ніж 150 мм2, довжина меншої сторони якого становить більше ніж 10 мм.
(Постанова від 23.03.2016 р. № 209)
ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві