За період з 01.01.2016 по 31.03.2016 відділом обліку та розподілу житлової площі підготовлено та проведено 4 засідання громадської комісії з житлових питань при Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації для надання рекомендацій щодо вирішення житлових питань черговиків квартирного обліку та 1 засідання Наглядової ради у сфері розподілу соціального житла при Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації.
На підставі прийнятих громадською комісією рішень було підготовлено та прийнято 16 розпоряджень, а саме:
- Про зарахування на квартирний облік, внесення змін та доповнень до квартирних справ, зняття з квартирного обліку - 3;
- Про надання житлової площі - 9;
- Про надання житлової площі працівникам підприємств та установ району - 1;
- Про надання службової житлової площі працівникам підприємств та установ району - 1;
- Про включення квартир до числа службових - 1;
- Про виключення квартир з числа службових - 1.
Згідно з рекомендаціями громадської комісії:
- зараховано на квартирний облік 33 сім'ї та одиноких громадян;
- перезатверджено на квартирному обліку 53 сім'ї черговиків квартирного обліку;
- внесено зміни до 101 квартирної справи;
- з різних причин знято з квартирного обліку 23 сім'ї;
- підготовлено та видано 8 ордерів для черговиків квартирного обліку на займані ними житлові приміщення в колишніх гуртожитках та 3 ордера на жилі приміщення для черговиків квартирного обліку;
- за клопотаннями підприємств та організацій району виключено з числа службових 2 квартири та включена до числа службових 1 квартира.
Підготовлено для передачі до Центру адміністративних послуг Оболонського району 216 довідок про перебування громадян на квартирному обліку за місцем реєстрації в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації.
Проведено перереєстрацію на квартирному обліку 415 справ черговиків квартирного обліку.
Одержано та зареєстровано 106 листів і 77 звернень від громадян (в тому числі через САll-центр - 8), що надійшли до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, та 16 (в тому числі 5 від громадян) листів та звернень, які були направлені безпосередньо до відділу. Проекти відповідей на листи та звернення готувалися згідно з установленими строками.
На особистому прийомі начальником та співробітниками відділу прийнято 141 громадянина. Більшість громадян звертається з питання поліпшення житлових умов.