Головна  →  Новини  →  14 грудня 2020

Особливості оформлення письмового звернення громадян

Головне управління ДПС у м. Києві звертає увагу, що відповідно до Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15 червня 2020 року № 297 (далі – Наказ № 297), розгляду підлягають письмові звернення громадян, оформлені відповідно до статті 5 Закону України від 02 жовтня 1996 року  № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (далі – Закон № 393).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Електронне звернення, надіслане без використання кваліфікованого електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.

Датою подання електронного звернення є дата надходження звернення на електронну адресу. Якщо електронне звернення надійшло на електронну адресу у неробочий день та час, а також у вихідні та святкові дні, то датою подання електронного звернення вважається наступний робочий день.

Інформація про електронні поштові адреси, на які громадяни можуть направляти свої звернення, розміщується на вебпорталі ДПС та на відповідних субсайтах органів ДПС у мережі Інтернет.

Усні звернення, залишені за допомогою засобів телефонного зв'язку без надання громадянами відомостей відповідно до вимог частини сьомої статті 5 Закону № 393, вважаються анонімними.

Усні звернення, надані за допомогою засобів телефонного зв'язку через Контакт-центр, записуються за допомогою автоматичної системи запису розмов.

Письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, зі змісту яких неможливо встановити авторство, визнаються анонімними.

Анонімні звернення розгляду не підлягають крім анонімних повідомлень про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції».

Довідково: Наказом № 297, який набрав чинності 16 жовтня 2020 року  затверджено:

-  порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах;

-порядок приймання, попереднього опрацювання та реєстрації вхідних документів за зверненнями громадян (порядок формування складової частини вхідного реєстраційного індексу документа) та надсилання вихідних документів заявникам, оформлення реквізитів вихідного документа (порядок формування складової частини вихідного реєстраційного індексу документа);

-  порядок та строки розгляду звернень громадян;

-механізм формування справ та зберігання матеріалів за зверненнями громадян;

-  порядок організації особистого прийому громадян.

Більш детально ознайомитися з Наказом № 297 можна за посиланням:

https://tax.gov.ua/priymalnya-gromadyan/zvernennya-gromadyan/normativno-pravova-baza/74873.html

Спілкуйтесь з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:

https://t.me/infoTAXbot

Підписуйтесь на канали інформування ДПС:

https://t.me/tax_gov_ua

facebook.com/TaxUkraine/

youtube.com/TaxUkraine

 За інформацією Головного управління ДПС у м. Києві

 

Перейти до спискуВерсiя для друку