Головне управління ДПС у м. Києві нагадує, що незамінною допомогою для платників податків є Електронний кабінет, який значно спрощує спілкування з податковими органами та заощаджує час на їх відвідування.
Вхід до Електронного кабінету платники можуть здійснити перейшовши за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua, а також, через офіційний вебпортал ДПС.
Для роботи у приватній частині електронного сервісу використовується кваліфікований електронний підпис, отриманий у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або Інтегрована система електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID)
За допомогою Електронного кабінету можна сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи: податкову звітність, заяви для реєстрації платниками окремих податків, запити на отримання інформації. Крім того, платники можуть у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів та утриманих податків, стан поданої звітності тощо.
Електронний кабінет надає можливість платникам податків (фізичним особам): cплатити податки, скоротити час при заповненні платіжних документів та мінімізувати помилки при заповненні.
Для користування електронним сервісом необхідно в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету обрати податок (платіж), який необхідно сплатити, та одну з платіжних систем: EasyPay, Portmone.com, Liqpay.
Після переходу на сайт платіжної системи платнику необхідно завершити заповнення платіжного документа та підтвердити операцію.
Також повідомляємо, що оплата рахунків платником здійснюється з використанням платіжної карти клієнта банку.
Звертаємо увагу, що працює Електронний кабінет цілодобово, крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.
У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звертатися до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням: http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Заощаджуйте свій час користуйтеся онлайн сервісами!