Головна  →  Новини  →  13 січня 2020

Куди платникам податків міста Києва звертатись у разі виникнення питань щодо заблокованих накладних?

Головне управління ДПС у м. Києві інформує, що з метою підвищення рівня обслуговування платників податків в частині надання консультацій щодо алгоритму дій при зупинені реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, в Головному управлінні ДПС у м. Києві створені та функціонують багатоканальні лінії  «Сall-center», де за номерами телефонів:

(044) 454-70-59,  (044) 454-70-11,   (044) 454-70-70,

+380671112615,  +380731112615, +380990112615

платники податків мають можливість отримати інформаційно-довідкові послуги щодо алгоритму дій при зупинені реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Також щоденно (у робочі дні) з понеділка по четвер з 17:00 до 18:00 години, у п'ятницю з 15:45 до 16:45 години фахівці Головного управління ДПС у м. Києві в Центрі обслуговування платників (м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19) надають інформаційну допомогу платникам столиці у разі зупинення реєстрації їх податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Крім цього, для ефективного надання зазначених вище інформаційно-довідкових послуг, в приймальні громадян у Центрі обслуговування платників (м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19) встановлено телефон внутрішнього користування (70-04) для вирішення спірних питань, які виникають при консультуванні платників податків.

 

Прес-служба Головного управління ДПС у м. Києві

Перейти до спискуВерсiя для друку