Головна  →  Новини  →  2 січня 2018

До уваги отримувачів житлових субсидій!

Відповідно до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (із змінами і доповненнями), після закінчення терміну отримання субсидії структурні підрозділи з питань соціального захисту населення самостійно здійснюють розрахунок субсидії на наступний період (12 місяців) для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді.

Звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 14 зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2017р. № 300, та від 18.08.2017р. № 609, структурні підрозділи з питань соціального захисту населення збирають необхідну інформацію у порядку, передбаченому пунктом 13 цього Положення, без звернення громадян і протягом десяти днів після отримання зазначеної інформації приймають рішення про призначення (не призначення) субсидії та інформують про прийняте рішення громадян. У разі отримання інформації про прострочену понад два місяці заборгованість з оплати послуг, загальна сума якої перевищує двадцять неоподаткованих мінімумів доходів громадян субсидія на наступний строк не призначається, про що структурний підрозділ з питань соціального захисту населення інформує особу. Якщо протягом двох місяців з дати інформування про не призначення субсидії на наступний строк громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, субсидія призначається з дати закінчення дії попередньої субсидії, в іншому випадку - з місяця, в якому громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору.

Облік заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг належить до повноважень організацій-надавачів житлово-комунальних послуг. Організації відповідно вимог Положення надають відомості про суму заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, у тому числі за минулі періоди, яка станом на дату формування інформації організаціями є непогашеною більше як два місяці з дати настання терміну оплати.

Спірні питання щодо заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг вирішуються шляхом переговорів між надавачем послуг та споживачем або в судовому порядку.

Інформація від організацій-надавачів послуг про суму простроченої понад два місяці заборгованості береться до уваги лише у випадку автоматичного призначення субсидії на наступній період (після закінчення попереднього опалювального періоду). При призначенні субсидії вперше чи за новим зверненням та при розрахунку субсидії на опалювальний сезон наявність заборгованості не враховується.

 

За інформацією управління праці

та соціального захисту населення

Перейти до спискуВерсiя для друку